خدایا حول حالنا الی احسن الحال

وقتی تو سرزمینی به غیر از سرزمین مادریت باشی یکم درک تحویل سال دیگه برات سخت میشه

اینجا مردم روزی رو جشن میگیرن که برای تو هیچ حس خاصی نداره

و اون روزی که تو قراره جشن بگیری مردم اینجا هیچ حسی بهش ندارن

بنابراین دیگه تحویل سال نو برات بی مفهموم میشه

شاید واقعا بیمفهومه؟؟!!!

شاید تحویل سال نو رو مردم بهانه ای گذاشتن برای شاد بودن

بهرحال من دعای تحویل سال رو بسیار دوست دارم و خودم این دعا رو نه فقط یک بار در سال ، بلکه چندین بار در روز با خودم مرور میکنم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحال و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال




نظرات 1 + ارسال نظر
اشنا 1395/12/25 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام
حول نه هول
بدرود

سلااام
تقصیر این اینترنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد