نمیدانم ...

شاید فرزند آدم نیز همان اشتباهی را کرد که پدر مرتکب آن شد

شاید آن گندمی که آنها خوردند و از بهشت رانده شدند نمادین است؛ شاید گندم چیزی نیست جز فکر به تکثیر و باروری

شاید  آدم و حوا با آوردن فرزند به این دنیا باعث رانده شدن دیگر انسان ها از بهشت شدند و هرکس که آمد گرچه ناراضی بود ولی خود نیز گندمی خوردو و انسانی را از بهشت به این دنیای ... کشاند.

نمیدانم شاید هم این گفته هایم چیزی جز پاک کردن مسئله نیست!

نمیدانم!؟

راز موفقیت

هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد و جز از گناه خود نترسد.

ا. ع.


؟؟؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

انفجار یک واحد دل تنها در کنج خانه

بعضی وقتا دقیقا مثل همین الان اینقدر دلم میگیره که نمیدونم باید چیکار کنم

فقط احساس میکنم که دارم منفجر میشم

بام ..

آنچه در مدت هجر تو کشیدم هیهات

در یکی نامه محال است که تحریر کنم

....

اینم بگم و برم

"سینه خردمند صندوق راز اوست،

گشاده رویی دام دوستی و

بردباری گور زشتیهای اوست"

من نمیگم که امام علی میگه :)