وقثی کسی نمی فهمه که چی میگی

خدا من نمی تونم اونو خوشبخت کنم

خودت بهش بگو

بگو بره سراغ کسی که خوشبختش کنه

خدایا بهش بگو که من سرابم

من گم شدم

من نمی تونم پاسخ درستی به عشق پاک اون باشم

خدایا خودت بهش بگو

انگار اون تو رو باور داره

عارف واقعی کیست؟

[با یزید را] گفتند : بر سر آب می روی!

گفت : چوپ پاره ای بر آب برود.

گفتند : در هوا می پری!

گفت : مرغ در هوا می پرد.

گفتند : به شبی به کعبه می روی!

گفت : جادویی در شبی از هند به دماوند می رود.

گفتند : پس کار مردان چیست؟

گفت : آنکه دل در کس نبندد جز خدای

                                                                                                 (پیمانه های بی پایان)


نگاه کردن

به نظر من مشکل اینکه هنوز که هنوزه یاد نگرفتم خوب نگاه کنم

اگه بتونی با عمق وجودت به هستی نگاه کنی خواهید دید که هستی چه گویا و واضح با تو صحبت می کنه شاید رازی در بین نیست همه چیز واضح و گویاست تنها این تویی که ...


http://www.cs.columbia.edu/~sedwards/photos/kyle20050515/20050515-8942%20Kyle%20looking%20up.jpg

سپاس

صبا گر چاره داری وقت وقت است                              که درد اشتیاقم قصد جان کرد

میگه باید تو زندگی واقع بین بود یعنی باید واقعیت های زندگی رو دید

خوب منم که حرفی ندارم من می خوام که تنها واقعیت های زندگی رو ببینم

واقعیت های زندگی اونقدر شیرین  اند که اگه بدونیشون خواب از سرت می پره

دارم در مورد واقیعت های زندگی حرف می زنم واقعیت هایی که خالقش خدا بوده و بس

واقعیت های بیشماری که من اصلا اطلاعی از وجودشون ندارم

واقعیت هایی که اگه حتی گوشه ای از اونا به مشامم برسه اونقدر مستم خواهند کرد که بتونم برهنه بر روی برف راه برم و سرمایی رو احساس نکنم

واقعیت های زندگی یعنی واقعیت های هستی دقیقا مثل موسیقی آرام بخشی هستن که انرژی و نشاط رو به ارمغان میارن

ولی متاسفانه واقعیت های زندگی پشت پرده های .... پنهان شده

من و تو اونارو پنهان کردیم والا زندگی دوست داره که اونارو ببینیم و ازش لذت ببریم

خدایا به خاطر امروز و دیروزهایی که بهم فرصت دادی پیش زیبابینان و زیبا اندیشان باشم

و یا حتی از اینکه بتونم باور کنم که زیبا اندیشانی هستند که بهانه ی ماندن تو را فراهم می کنند متشکرم