اخلاق (جالب)

روزی از دانشمندی ریاضیدان  نظرش را درباره زن و مرد  پرسیدند...جواب داد :
 
اگر زن یا مرد دارای *اخلاق* باشند پس مساوی هستند با عدد یک=1 
اگر دارای *زیبایی* هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =10
اگر *پول* هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =100
اگر دارای *اصل و نصب*هم باشند پس سه تا صفر  جلوی عدد یک

میگذاریم=1000                             

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست

نتیجه : اگر اخلاق نباشد  انسان خدای ثروت و اصل و نسب و زیبایی هم باشد هیچ نیست

کمی مانده تا فردا

هنوز چند روزی تا فردا مونده، همون فردایی که آرزوشو را از دیروزهای گذشته با خودم بهمراه داشتم

او نیز از سفر برگشته با کوله باری از انرژی، او نمادی از مهربانی و پاکی و خوبی است، او نمادی از انسان کامل است.

امروز رو هم می تونم کمی بیندیشم بدون هیچ دغدغه ای به گذشته و حال

تصویر روشنی از مجموع گذشته خودم ندارم، نمی دونم کجاها درست رفتار کردم و کجاها نادرست

هرچی بوده منو رسونده تا اینجایی که هستم

تا اینجاش زیاد انسان برجسته ای نبودم، اگه ازم بپرسن چه کار مفیدی برای هستی انجام دادی، فقط باید سرمو بندازم پایین، یا اگه بپرسن چه کار برجسته ای برا علم انجام دادی، یا اینکه نه چه کار برجسته ای برا خانوادت ، پاسخی ندارم

آدم مضری هم نبودم ولی کار برجسته ای هم انجام ندادم، فقط تنها کاری که بلد بودم انجام بدم فکر کردن در مورد خیلی چیزها بوده

دوست دارم و داشتم که به بی نهایت برسم ولی فعلا ....

باید تلاش کرد، خدایا همه را یاری کن تا از این فرصت زندگی کردن، خود را به اوج رسانند



هوای پاییز

جاتون خالی امروز اینجا هوا محشر، بوی پاییز همراه با نم نمکهای بارون

هوا کمی تاریک و کاملا عاشقانه

امروز فقط باید یه ماشین داشتی باشی و خودتو بزنی به دل طبیعت

آهنگ های خوش بشنوی و اگه عاشقی عاشقتر بشی

و اگه عاشق نیستی فرصت مناسبی برای عاشق شدن

مهم نیست که بخوای به شخص خاصی عاشق بشی مهم اینکه حال و هوای عشق تو وجودت به تکاپو در بیاد

پاییر رو بسیار زیاد دوست دارم و همیشه فکر می کنم که پاییز فقط مال عاشقاست

یه توصیه:

کمی باید درهای دل را گشود و عاشق شد و از این هوای باشکوه پاییزی لذت برد


دوست داشتن

دوست داشتن کسی که واقعا دوسش داری خیلی زیباست


کلی بهت انرژی میده


دوست داری تموم کارهایی رو که خوشحالش میکنه براش انجام بدی


مدام سورپورایزش کنی


و مدام خوشحالش کنی


انگار کنار اون دیگه اصلا خودتو نمی بینی و تنها اون برات با ارزش


دوست خوب داشتن یه نعمت بزرگی که اگه هر وقتی تو زندگی نصیبت شد، سعی


کن از دستش ندی


**********************************************************************

دوست عزیز و مهربون منم داره از سفر برمی گرده دوست دارم تا اونجایی که می تونم


خوشحالش کنم

احساس امروز


شاد باشی از عمق وجود

باور کن شاد بودن دشوار نیست