بخوابی

وقتی بااااااااااید بخوابی و

 خوابت نمیاااااااااااااااااااد

________________

بزار این دلخوشی همیشگی یاشه :)

حرف تازه؟

من از لب تو منتظر یه حرف تازم

تا قشنگترین قصه عالم رو بسازم

-------------------------

خیلی دوست دارم بدونم اون حرف تازه چیه

هر روز سعی میکنم دقیقتر نگاه کنم، عمیقتر فکر کنم

شاید بتونم حرف تازه رو پیدا کنم

حرفی پیدا کنم که با زدنش دلم به تاپ تاپ بیفته

-----------------------------------

خدایا اون حرف تازه چیه که میتونه دیدتو به زندگی عوض کنه

که تو رو تبدیل کنه به آدمی که لحظه به لحظه عمرت در حال سپاسی


...

میدونم برا اینکه راه رفتن یاد بگیری 

باید اول زمین خوردن رو یاد بگیری

دارم سعی میکنم یاد بگیرم

ولی میدونی چی؟

دردم میگیره

اگه بچه بودم سریع میپریدم بغل بابام و شروع میکردم به گریه کردن

ولی خوب میگن بزرگ شدم

قلاده بر گردن

گاه فکر میکنم که شاید ماهم مثل این سگانیم

قلاده ای به گردن

تا هر کجا که صاحبمان اجازه دهد حرکت میکنیم  و میدویم

گاه که میخواهیم بازی کنیم صاحبمان طناب را میکشد و مجبور به اطاعت امریم

گاه که از کنار هم رد میشویم دلمان برای هم میتپد ولی قراری بر ایستادن نیست

نمیدانم

هر چه که هست تنها میدانم که رها نیستیم