امید

گفته بودی که شوم مست و دو بوست بدهم        وعده از حد بشد و ما نه دو دیدیم و نه یک
 
 

بی مار

خیلی دوست دارم ذهنم رو از بت و بتهای ساختگی رهایی بدم

ولی ...

کاش هیچ وقت مارم مرا تنها نمیگذاشت تا این گونه بیمار نمیشدم


دلم سفر میخواد

به نظر من اگه یه انسان عاقلی اعلام میکرد که سهم تمام انسان ها با توانمندیهای متفاوت در دنیا یکسان هستش (این یه نکته مهمه)، یعنی تمام انسانها چرخ دنده های اصلی هستن و اگه هرکدوم درست کار نکنه سیستم از کار می افته و فقط هرکسی باید به اندازه توانش درست کار کنه اون وقت حس بد رقابت تبدیل میشد به حس زیبای رفاقت

اون وقت دیگه احساسی به نام حسادت وجود نداشت

کاش خودم لااقل به این درک برسم


دلم سفر میخواد

سفر به جاییکه جز حس زیبا بینی؛ زیبا اندیشی، مهربانی و نشاط برای همه، هیچ حس دیگه ای نباشه


بعضی وقت ها که احساس میکنم دارم در حیات وحش زندگی میکنم و خودم هم یکی از همون موجودات وحشی هستم دلم به شدت میگیره


ناله

تنها جمله ای که به ذهنم میرسه اینکه:

خشت اول چون نهد معمار کج   تا ثریا میرود دیوار کج

آقایان محترمی که ادعایتان گوش فلک را کر میکند چه نازیبا عمل میکنید، کاش میدانستید که این دلسوزی ناپسندتان دارد تیشه به ریشه علم  میزند

محبت کردن واقعی درست درس آموختن به دیگران است، ادب یاد دادن به دیگران است، درستکاری یاد دادن به دیگران است نه مجانی نمره دادن و خود را برای گروهی از زیرکار در روها عزیز کردن

لا اقل نام مقدس معلم را روی خود نگذارید، بگویید اینجا بنگاه است و ما شغلمان دلالی

یا بگویید که ما همه هنر پیشه ای بیش نیستیم که وظیفه مان فیلم بازی کردن و عده ای را مشغول کردن است

کاش جرات آن را داشتم که رو در رو بگویم که امثال شما حسین را کشتند و حالا که کار از کار گذشته دارند برایش سیاه میپوشند و مدیحه سرایی میکنند.