...

بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار نه

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه

.

.

.

آی چسبید ها :)

  I am just sorry that the field of Theoretical Chemistry is losing you 

 ! :) اینو به من گفت ها

بالاخره تو دنیا یکی پیدا شد که برای از دست دادن من در دنیای علم ابراز تاسف کرد

 خودم همیشه از این بابت ناراحت بودم که جای خای منو دیگه کسی پر نخواهد کرد

----

پ. ن .

چه حال میده بعضی وقتا خودتو تحویل بگیری

اونم از اون نوع حسابییییییش



درد :(

میگن علم بهتر است یا ثروت

میگم البته که ثروت

ثروت که داشتی به علم هم میرسی

فرزنده نازنازیتو که از بچگی گذاشتی تو  کلاسای فوق العاده و  بعد از کلی هزینه در ایران تونسته تو دانشگاه آزاد شهرستان اون دور دستها قبول بشه، میفرستی فرنگ در بهترین محیط در طول 4 سال فوق لیسانس و دکتریشو میخونه

میشه آقا یا خانم دکتر 

بعد تا اونجایی که جا داره کیف و حال و دنیا گردی میکنه

خسته که شد و دلش برا سرزمین مادری تنگ شد برمیگرده ایران

همه احترامش میکنن، آقای دکتر تو دانشگاه ؟؟؟ تحصیلات عالیشو گذرونده

کلیم تشویقش میکنن که ممنون از اینکه برگشتین ایران تا تجربیات عالیتون رو در اختیار دانشجوهای بدبخت  بیچاره ایران قرار بدین

و اما منی که پول نداشتم

البته که کمی هوش و ذوق داشتم

-----------------------

بقیش بمونه چون سرگذشت من و امثال من بسیار تلخه

من نیز همچون تو برای زندگی کردن آمده ام

سازتو کوک کن و عاشقانه بنواز

حتی اگه تنها شنونده اون دل خودت باشه

من بی اجازه و بی نوبت به این هستی نیومدم

خداوند مهربون بهم حق زندگی داده

لطفا این حق رو  از من دریغ نکن



خوابم آمده و الان کنارم ایستاده تا من را با خود ببرد به ...؟

وقتی پلکات تنها یه باریکه کوچیک برای تماشای چشمات باز میزاره

نتیجش این میشه که حین نامه نویسی، واقعا مطالب تراوش میشن :)

اونقدر زیبا مینویسی که خودتم نمیتونی درک کنی که چی نوشتی :)