ای شهزدگان کجایید؟

میگه یه دانشمندی بوده که شبا که مطالعه میکرده و خلاصه خیلی چیزا گیرش میومده

رو به آسمون میکرده و می گفته " ای شهزدگان کجایید؟"

حالا دم کلم گرم، امروز خوب منو ساپورت کرد

بعضی وقتا می افته تو دور تند

اما ...

امان از روزهای بی کلگی


حس خوبی داره که شبا خوابت نیاد و خسته نباشی و تو اون لحظه ای که اکثریت خوابن بیدار باشی و با فکر آسوده فکر کنی

فکر کنی به نتیجه  برسی و اونقدر شاد بشی که خواب فردا شب هم از کلت بپره


سپاس ای آفریننده مهربان و باشکوه

جالب

هیچوفت در مورد تبدیل ماده به انرژی مثل دیروز فکر نکرده بودم

خیلی جالب بود

دوست دارم یه صحنه از تبدیل انرژی به ماده رو هم تجربه کنم

آرامش درونم

تنهایم مگذار ...


...


''کلا نشناختن حریم ها و حرمت ها است که محیطی نه چندان زیبا را فراهم کرده است که منتظر شنیدن سوت ایست قطار در ایستگاه آخری هستی."


آشنای عزیزم امیدوارم که از دست من ناراحت نباشید.

اگه اینطور باشه نمیدونم باید چیکار کنم؟؟؟؟


چقدر باید احتیاط کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زندگی کردن در حضور آدمای دیگه در شرایطی که همه چیز شدیدا به هم همبسته است واقعا سخته.

از ساده ترین حالتش بگیر که یه نگاه ساده است تا الا آخر

هیچوقت نمیتونی تصور کنی که یه نگاه تو چقدر میتونه برای شخص مقابلت ایجاد شادی یا غم بکنه و حتی باعث پیشرفت یا پسرفت طرف مقابل بشه

هیچ وقت نمیتونی تصور کنی که یه حرف زدن یا لباس پوشیدن تو میتونه دل یکی رو خون کنه یا بهش آرامشی بده که قابل توصیف نیست

اینا همه یه ور قضیه است

ور دیگه قضیه حتی پیچیده تره ...

که ...