احساس امروز

فکر میکنم که خیلی لزومی نداره دنبال عظمت در چیزهای خیلی عظیم باشی

شاید عظمتی که تو به دنبال اون هستی رو بتوان در همان علف به ظاهر هرز که در کنار گلی زیبا پناه گرفته

پیدا کرد چرا که او خود دنیایی از عظمت است

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میگن تو زندگی بزرگترین نعمت سلامتی

میگم آره سلامتی جسم و جاننننننننننننننننننننننننننننننننننن



امروز فهمیدم که دارم رسالتم رو گم میکنم

نرگس خانوم اینطور که معلومه

چند صباحی رسالت خودتو فراموش کردی

تو آمدی که خدمت کنی و بس

و در فکر آن نباشی که دید یا ندید

اینطوری فکر کنم خیلی راحتر زندگی خواهی کرد.

چرا هستیم؟

آرام که شدی 

سوالی در ذهنت شروع به رقص میکند

چرا هستیم؟

چرا هستیم؟

چرا هستیم؟

و اگر دلت پاسخ دهد که آمدیم که حس عاشقی را تجربه کنیم

دوباره سوالی دیگر رقص کنان میگوید

چرا باید عاشق شویم؟

چرا باید عاشق شویم؟

و چرا باید عاشق شویم؟

داستان اینهمه اشک ها و خنده ها چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

--------------------------------------------------------------------------

دوست دارم نقاش شوم

تا شاید ...