...

شما را توصیه میکنیم به "صبر و نماز"

سپاس

برگه های سفیدی که خود را برای خود نخواستید

که خواستید بستری باشید تا بر روی تان بهتر بیندیشم

چرکتان کردم، چروکتان کردم، می دانم همه را میدانم

ولی سپاس بخاطر همه "مهر"بانی هایتان 

سرزمینی دیگر سرای من است

بعضی وقت ها صحنه هایی رو میبینی که برات خیلی آشنا هستن

نمیدونی اونجا کجاست ولی احساس میکنی که قبلا اونجا بودی

میدونی چیه خیلی وقتا احساس میکنم من اینجایی نیستم احساس میکنم که قبلا تو یه جای خیلی باحالی بودم

خیلی باحال ولی حالا...

خیلی وقتا فقط میخوام بزنم بیرون ولی کجا نمیدونم

دلم برا جایی تنگه که خودمم نمیدونم کجاست

کاش میرفتم اونجاییکه قبلا بودم

کاش میشدم اون کسی که قبلا بودم

خیلی خیلی اومدم پایین

دلم تنگه رفتن و لی کجا؟؟؟؟

...

وقتیکه حسابی خسته شدی آرزو میکنی ...

کاش تنها آفتابگردونها بودند و من و دیگر هیچ


...

خوش به حال آنهاییکه خوش  و خوش  هستند...