دریا دریا آرزو

دیشب اون راست میگفت

فعلا خیلی کار دارم تا آدم بشم

دلم

اول باید دلمو بزرگ کنم

خودم

دوم باید خودمو خط بکشم

و سوم اینکه

باید خیلی سخاوتمند بشم مثل همون آدمای بزرگی که ...


پرواز

بیا یه بالن بسازیم

بریم آسمون

هم هواش بهتره

هم ارتفاع داره

هم آبیه 

و هم اینکه ....


خدایا مرسی

خدایا شکرت

روزی که مداد رنگیهامو گم کنم

یه جعبه مداد رنگی داشتم

هرجایی که نشان بی رنگی و سیاهی بود شروع به رنگ کاری میکردم

هرجایی عکس یه رنگین کمون میکشیدم با یه عکس شکلکی که داره میخنده


همیشه فکر میکردم که مداد رنگیام باهام میمونن

ولی اینروزا احساس میکنم که شاید مداد رنگیهامو گم کنم

میترسم

میترسم که 





فرصتهای امروزم

کاش  از بچگی درست یاد میگرفتم  که

فرصت هامو غنیمت بشمارم

میدونی تو چند سالگی دارم به اهمیت این نکته پی میبرم؟

تو سن بزرگ سالگی که شاید کوتاهی های خیلی زیادی ازم سر زده

بحث نا امیدی نیست بحث اینکه که چی میتونستم بشم و خیلی جاها به خاطر تنبلی و جهلم نشدم

اما خیالی نیست هنوز فرداهایی در انتظارم هستند

کاش قدرشونو بدونم و درست ازشون استفاده کنم



مشق امشب

هزار بار بنویس

"کار هر روز رو همون روز انجام بده فردا باید کارهای فردارو انجام بدی"