فرصتهای امروزم

کاش  از بچگی درست یاد میگرفتم  که

فرصت هامو غنیمت بشمارم

میدونی تو چند سالگی دارم به اهمیت این نکته پی میبرم؟

تو سن بزرگ سالگی که شاید کوتاهی های خیلی زیادی ازم سر زده

بحث نا امیدی نیست بحث اینکه که چی میتونستم بشم و خیلی جاها به خاطر تنبلی و جهلم نشدم

اما خیالی نیست هنوز فرداهایی در انتظارم هستند

کاش قدرشونو بدونم و درست ازشون استفاده کنم



مشق امشب

هزار بار بنویس

"کار هر روز رو همون روز انجام بده فردا باید کارهای فردارو انجام بدی"


نظرات 4 + ارسال نظر
pink 1390/03/10 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

سلام
منم که دارم اان فکر میکنم میبینم فرصتها وچیزای زیادی رو از دست دادم

علی 1390/03/11 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.angel110.blogfa.com

سلام خوبی؟
چند ماهی هست که هر شب ددارم به همین نکته فکر می کنم!!! می تونستم چی بشم و چی شدم!!!خیلی بهتر ازینا می شدم اما....!!!
تازه سربازیم تمومید! به وب میرسم اگه خدا خواست

مجید 1390/03/11 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
دوست دارم این جمله رو عملی کنم
"کار هر روز رو همون روز انجام بده فردا باید کارهای فردارو انجام بدی
جمله ای که نوشتی طلاست
باید حکش کرد
جمله اش که به این زیبایی اگه عملی بشه چی میشه

داود 1390/03/16 ساعت 01:16 ب.ظ

چشم دهتور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد