خدایا عشق را از ما مگیر

روز مرگ من زمانی هستش که:

عشق تو قلبم دیگه نخواد بیداد بکنه

وقتی عشق جنب و جوش داره،یعنی زندگی در جریانه


من امروز حال خوشی دارم :)

امروز اومد که بگم:

                                                         خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرررررررررررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

من امروز خیلی خیلی خوشحااااااااااااااااااالم

---------------------

عالیه

مردم شهر به گوشید...؟
امشب همه ی میکده را سیر بنوشید.
با مردم این کوچه و آن کوچه بجوشید.
دیوانه و عاقل همگی جامه بپوشید.
در شادی این کودک و آن پیر زمینگیر و فلان بسته به زنجیر وزن و مرد بکوشید.
امشب غم دیروز و پریروز و فلان سال و فلان حال و فلان مال که بر باد فنا رفت...

.

.

.

:

د مثل "دل"

ح مثل "حس"

گ مثل "گریه"


احساس زیبای زندگی

بسیار زیبا

آهنگ دلبرانه از عارف:

کی بهتر از تو که بهترینی تو باغ زیبای روی زمینی
تو قلب من باش تا که بفهمی چه دلبرانی به دل میشینی