"Leaping into the unknown"

جالب بود 

"Leaping into the unknown"

فقط 

 Mastering in new fields is more challenging 

----------------------------------------------------------------------------------------------

و فقط اینکه گه گاهی می افتم تو چرخه شک و تردید

میدونی از چه نظر؟

از این نظر که کارایی که تابه حال انجام دادم و نظیرشون رو انجام دادن و میدن چقدر میتونه در رشد و تعالی  بشر موثر باشه؟

تمام این کارهایی که من کردم تنها مثل حل پازلی بودن که تنها به خودم انرژی دادن و بس

یعنی نشاطی که تو در نتیجه یک بازی؛ تاکید میکنم یک بازی بهت دست میده

حالا چون این بازی یکم فراتر از بازیهای معمولی هستش یکم بهت بها میدن

مثلا میگن نرگس پیشنهادی برای حل پازل اثر نقص در خواص مکانیکی مواد رو داده

فقط همین

ولی اگه بیای آدمیت نرگس رو مورد توجه قرار بدی میبینی که هیچ تغییری نکرده؛ بلکه در برخی موارد کاهش چشمگیری هم داشته

یعنی حل این نوع پازلها که الان نرگس احساس میکنه خیلی سریعتر از گذشته ها میتونه حلشون کنه هیچ کمکی در ارتقاء روح نرگس نکرده

نرگس بیشتر وقتشو، حرصشو گذاشته رو حل این پازلها، و بواسطه اون با خیلی ها دشمن شده، حسودی کرده؛ عصبانی شده ووو

پس حل این پازلها نه تنها نرگس رو به اوج نبرده بلکه اونرو خار هم کرده

---------------------------------------------------------------------

نرگس هم مثل Borniger داره دنبال چیزی میگرده که آتش اشتیاقش رو روشن کنه

Borniger تا حدودی تونسته ولی نرگس هنوز ویلان و سیلانه

----------------------------------------------------------------------

نرگس به شدت از دست خودش ناراحت و نا آرامه

اون نمیتونه راهشو پیدا کنه

اون نمیتونه یله بشه

اون ذهنش آشفته است

اون نمیتونه تنها به آفتاب خیره بشه و اسیر سایه ها نشه

اون دلش میخواد ببرنش پیش خود خود خدا

میخواهم برگردم ....

راه را اشتباه آمده ام 

میخواهم برگردم دکمه undo کجاست؟

دریا باش تا باورت کنم

مهم نیست عقایدت چه باشد

خود خودیت رو نشانم دهی یا روبندی بر چهره داشته باشی

دریا باش تا باورت کنم




لطفا بهم فرصت بدین

میدونم تصویر واضح نیست،میدونم

لطفا بهم فرصت بدین، دارم تلاش میکنم که تصویر شفاف بشه

گیرندم فعلا درست کار نمیکنه

گه گاهی موج های نامربوط رو هم میگیره

لطفا بهم فرصت بدین ...

شاید به قول اون شاعر

لحظه ای صبر سحر نزدیک است...

تازه الان میفهمم که چرا خدا توبه پذیر هستش

هر لحظه ممکنه لیل القدرت فرا برسه

هر لحظه ممکنه خودتو پیدا کنی

لطفا قضاوتم نکن،فرصت میخوام،شاید فردا یه چیز دیگه بشم

شاید پسفردا،و شاید ...

دلم میخواد زودتر به اون چیزی که دلم میخواد و دلت میخواد برسم

ولی همش قاطی میشه

سر نخ از دستم خارج میشه

لطفا بهم فرصت بدین