علامت سوالی که سالهاست منو با خودش همراه کرده.

دوست داشتم یه انسان عاقل و بالغی میومد و در مورد زندگی کردن، رفتار با دیگران، ووو کلی حرفهای ناب میزد

هرچی فکر میکنم نمیفهمم که هدف زندگی من چیه؟

چجور باید با انسان ها زیست کنم که دچار مشکل نشم و دچار مشکلشون نکنم؟

؟؟؟؟


هیچ شدن

هیچ که شدی

دیگر قابل تحمل نخواهی بود

راستش را بخواهی هیچ شده ام و تمام

خنده های مجازیم را از من نپذیر

قابل تامل!

امام علی (ع):

بهترین بی نیازی، ترک آرزوهاست.

جیغ و هورا و :)

:)

خدایا خیلی مرسسسسسسسسسسسسسی :)


شد شد :) نشد نشد :(

دوست داشتم از اولش تا آخرشو اینجا بنویسم

ولی حوصله میخواست که من نداشتم.

امروز دوباره رفتم سفارت که چه عرض کنم اسارت

هموطنایی که محل ...  هم بهت نمیزارن

راستش امروز دوباره احساس خردشدگی کردم

کارشون خیلی مسخره است

ولی هنوز منتظر میمونم تا ببینم چی میشه

توکل به خدا

شد شد :) نشد نشد :(

شعاری که ماها خلیی مجبوریم اونو تو زندگیمون بکار ببریم