سپاس

صبا گر چاره داری وقت وقت است                              که درد اشتیاقم قصد جان کرد

میگه باید تو زندگی واقع بین بود یعنی باید واقعیت های زندگی رو دید

خوب منم که حرفی ندارم من می خوام که تنها واقعیت های زندگی رو ببینم

واقعیت های زندگی اونقدر شیرین  اند که اگه بدونیشون خواب از سرت می پره

دارم در مورد واقیعت های زندگی حرف می زنم واقعیت هایی که خالقش خدا بوده و بس

واقعیت های بیشماری که من اصلا اطلاعی از وجودشون ندارم

واقعیت هایی که اگه حتی گوشه ای از اونا به مشامم برسه اونقدر مستم خواهند کرد که بتونم برهنه بر روی برف راه برم و سرمایی رو احساس نکنم

واقعیت های زندگی یعنی واقعیت های هستی دقیقا مثل موسیقی آرام بخشی هستن که انرژی و نشاط رو به ارمغان میارن

ولی متاسفانه واقعیت های زندگی پشت پرده های .... پنهان شده

من و تو اونارو پنهان کردیم والا زندگی دوست داره که اونارو ببینیم و ازش لذت ببریم

خدایا به خاطر امروز و دیروزهایی که بهم فرصت دادی پیش زیبابینان و زیبا اندیشان باشم

و یا حتی از اینکه بتونم باور کنم که زیبا اندیشانی هستند که بهانه ی ماندن تو را فراهم می کنند متشکرم

نظرات 1 + ارسال نظر
انتظار 1389/08/24 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام
کاملا درست میگین همه چیز مهیا شده تا ما بهترین لحظات رو داشته باشیم بعضی وقتا ما چنان غرق میشیم که یادمون میره که چه چیزهایی در اطراف ماست
این دنیا ظاهرهای مختلفی داره اما همین دنیا اگه بتونه باعث بشه که ما ببینیم که خدا انواع چیزها رو مسخر کرده تا ما پی ببریم که با چه حقیقت عظیمی روبرو هستیم میتونه ارزشمند باشه همه چیز با یاد محبوبه که شیرین میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد