تنهایی

کی میگه تنها خدا تنهاست ؟؟؟!!!

تنها منم

تنها تویی

و

تنها تموم موجوداتی هستن که ادعا میکنن که:

                                                               "تنها خدا تنهاست"

تنهاییم را با مرور یاد تنهایی او پر میکنم

ولی تفاوت تنهایی من و او در این است که تنهایی او مملو از نور است و تنهایی من مملو از ظلمت و تاریکی

تنهایی او مملو از خلق است و تنهایی من مملو از نابودی

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

کاش میشد قاعده بازی رو بهم زد

روزی او بیاد جای من و من برم جای او

تا او بفهمه طعم تلخ تنهایی منو و من بفهمم که او بودن چقدر زیباست

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا 1389/10/11 ساعت 09:16 ب.ظ http://talangori.blogsky.com

ای کاش

یاسین 1389/10/11 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

همه ما دراین فکر که ما تنها هستیم مشترکیم!
و عجبا که از این تنهایی افسرده می شویم... منت می گذاریم سر بقیه!
تنهایی نعمت است که نصیب هرکس نمی شود...

عارف 1389/10/24 ساعت 11:52 ق.ظ

خدا آن حس زیباست که در تاریکی شب میان صحرا، زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را، یکی همچون نسیم دشت می گوید :

" کنارت هستم ای تنها "



و دل آرام می گیرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد