هفته ای که گذشت

یه هفته ای رو متفاوت از این روزها گذروندم

کنار کسی بودم که میگفت : عاشقتم

دلم برایش سوخت

دلم برای خودم هم سوخت

روزی من غرق نیاز بودم و حالا شدم غرق ناز

شاید فردایی هم در پیش باشد که نه نازی و نه نیازی در بساط باشد

نمی دونم

واقعا نمیدونم که رسم روزگار بر چه اساسی استواره؟؟؟

هرچه که هست

                        خدایا رهایم نکن

                                               خدایا رهایمان نکن



نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیان 1389/11/26 ساعت 06:01 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

مجید 1389/11/30 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
زندگی زیباست
ترکیب بعضی از کلمات زیبایی خاصی داره
تفاوت بین ناز و نیاز در یک حرفه حرفی که آخرین در بین حروفیه که ما با استفاده از اونها با هم ارتباط برقرار می کنیم حرفهایی که هم می تونند محبتها روانتقال بدهند و هم نفرتها رو
دوست داشتن بهترین هدیه ایه که میشه به بهترین ها تقدیم کرد

دوست دارم عزیزم

در انتظار باران 1389/12/14 ساعت 08:06 ب.ظ

احساس میکنم تغییر شگرفی در شما شکل گرفته. این و می شه از ادبیات و کلماتی که بکار میبرید احساس کرد. البته اگه من اشتباه نکنم و شما همونی باشید که مشکل پایان نامه داشتید و مقاله ی آی اس آی.

بله درسته من همونی هستم که مشکل پایان نامه داشتم و مقاله ی آی اس آی
ولی نمی فهمم تغییر شگرف بار مثبت داره یا منفی؟؟؟
یعنی رشد کردم نسبت به ون وقتا یا پس رفت؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد