کاش امشب ...

امشب به دنبال گوشه امنی میگردم که در آن آرام گیرم

از فردا و فرداهای بی سوال و بی جوابم میترسم

چند روزی است که حس ؟ زود زود سراغم را میگیرد

آرامش را نمیدانم که در کدامین گوشه و کنار جا گذاشته ام

کاش امشب ...

نظرات 2 + ارسال نظر
در انتظار باران 1390/05/20 ساعت 07:38 ب.ظ

کاش امشب فرصتی یابم سحر
تا ز یار خویش یابم یک اثر
....

علی 1390/05/22 ساعت 03:31 ق.ظ http://www.angel110.blogfa.com

سلام خوبی؟ تو اون همه دوستایی که پارسال پیدا کردم تو دومین نفری که هنوز هستی و می نویسی! دوباره برگشتم!

دیروز به فردا گفته بودم خداحافظ
اما آمد و گفت: من،امروزم!!
سؤال هایم بی جواب،اما
نترسیدم از امروزم
حرفی نبود با او بزنم،تنها
زیر لب گفتم: فردا پیروزم!
"angel"
بداهه گفتم!شرمنده اگه بد شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد