نگرانی ام

خواستم ایمیل بزنم نشد

خواستم حضوری بیایم که نشد

تصمیم گرفتم اینجا برایتان بنویسم که:

استاد عزیزم من بسیار متاسفم که این روزها وظیفه خود را فراموش کرده ام

چاره ای فعلا برایم نیست تا این روزهای تشکیل زندگیم به پایان برسد

از اینکه احساس میکنم که شاید از دستم ناراحت باشید سخت آزارم میدهد

مرا ببخشید 

امیدوارم که بتوانم از دیگر روزهایم کمال استفاده را ببرم

دوستتان دارم از ته دل

نظرات 1 + ارسال نظر
آشنا 1392/02/03 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام
توصیه

مرده پندار مرا
و آنگاه
به نگرانیت نظری بیفکن
آنگاه نگرانی را نخواهی یافت
در آن صورت بی دغدغه زیست توانی کرد
دلیل دغدغه بودن
چه درد آور است.
بدرود

استاد عزیزم
سلام
استاد عزیزم من هیچ وقت نمیتونم شما رو نادیده بگیرم
شما جزو خانواده من هستید
به هیچ وجه دلم نمیخواد از دستم ناراحت باشید
از خدا میخوام کمکم کنه که شرمنده نشم
استاد عزیزم شما خیلی برای من و خانواده من عزیز هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد