حس و حالم در روزهای انشعاب

یه دلتنگی غریبی هست که هیچ وقت رهات نمیکنه

سوال اینکه:

آیا واقعا روزی خواهد رسید که به آرامش مطلق برسی؟

***************************************************

دلم برای پدر و مادرم که دارم ازشون جدا میشم تنگ شده

دلم برای استادم که خیلی وقته ندیدمش تنگ شده

دلم برای دوستام : رباب، زهرا ، ... تنگ شده

دلم برای خدا هم که خیلی وقته هیچ خلوتی باهاش نداشتم تنگ شده

دلم تنگه تنگه


نظرات 2 + ارسال نظر
کلاغ 1392/02/08 ساعت 05:43 ق.ظ http://amin3904.blogfa.com

لذت بردم
ممنون از پست جالت
خوشحال می شم هر وقت آپ کردی خبرم کنی


پرنیان 1392/02/10 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام نرگس جان

دلتنگ نباش ، هر که بری خدا یک قدم جلوتر از تو گام برمی دارد. اگر تو حواست بهش نباشه ، اون ولی حواسش به تو هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد